Pogoji poslovanja

mf_durs

Pogoji poslovanja

Spletna trgovina USTVARJALNI DOTIK D.O.O.
Butajnova 4a, 1354 Horjul

Tel: 031 392 153 ali 059 710 806

Elektronska pošta: info@ustvarjalnidotik.si 

Dolgi naziv PRS: USTVARJALNI DOTIK spletna trgovina d.o.o.
Davčna: 61037346
Matična: 6343368000
Davčni zavezanec: DA
TRR: IBAN SI56 0202 7026 0359 549 (NLB d.d.)

Spletna trgovina Ustvarjalni dotik d.o.o. je specializirana za prodajo ustvarjalnih pripomočkov.

1. POSLOVANJE
Ustvarjalni dotik d.o.o., Butajnova 4a, 1354 Horjul, posluje v obliki spletne trgovine. Na tem naslovu je možen tudi osebni prevzem kupljenega blaga. V kolikor želite, da se račun glasi na podjetje, prosim pravilno izpolnite za to namenjen obrazec. V kolikor želite tudi e-račun, to zapišite v obvestilo ob oddaji naročila.

2. SKLEPANJE POGODBE
Ob vsakem nakupu boste prejeli avtomatsko sporočilo s potrdilom vašega nakupa. Pridržujemo si pravico do napake v zalogi artiklov. V tem primeru vas bomo obvestili in vam ponudili zamenjavo artikla oziroma vračilo denarja.

3. ZAUPNOST PODATKOV
Podatki, ki jih posreduje kupec, so strogo zaupni, in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur.l. RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001-popr.) in Zakonu o varstvu potošnikov – ZVPot-UPB1 (uradno prečiščeno besedilo – Uradni list RS, št. 14/03).

4. CENE IN VELJAVNOST PONUDBE
Cene vseh izdelkov vsebujejo DDV. Prodajalec je davčni zavezanec. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Pri izdelkih v spletni trgovini lahko pride do razkoraka med barvami spletnih fotografij in dejansko barvo artikla oziroma ni nujno, da fotografija v celoti odraža dejansko stanje ponudbe.

Kupec lahko plača blago z gotovino po povzetju (dostavlja Pošta Slovenije ali dostavna služba GLS) ali z nakazilom na poslovni račun Ustvarjalnega dotika (preko elektronske banke ali na drug način), možen pa je tudi osebni prevzem na naslovu poslovanja in s tem gotovinsko plačilo.

5. DOSTAVA IN VRAČILO
Vse izdelke kupcu paketno dostavlja Pošta Slovenije ali dostavna služba GLS (v nadaljevanju dostavljavec) na kupčev naslov v Sloveniji. Kupec plača stroške dostave in račun za izdelke ob prevzemu. Stroški dostave so pavšalni in znašajo pri plačilu po povzetju 3,75 evrov (GLS) oz. 3,95 evrov (Pošta Slo.), pri plačilu na trr pa 2,75 evrov (GLS) oz. 2,95 evrov (Pošta Slo.). Pri nakupu nad 45 € je poštnina brezplačna. Vse pošiljke so oddane priporočeno zaradi sledljivosti. Pri plačilu na naš tekoči račun (nad zneskom 98€) brezplačno priložimo še darilo.

Prodajalec ne nosi odgovornosti za morebitne zamude s strani dostavne službe. V primeru, da na kupčevem naslovu v trenutku dostave ni možen prevzem oz. plačilo blaga, bo dostavljavec pustil pisno obvestilo za prevzem na lokalni pošti Pošte Slovenije ozrioma vas bo dostavljavec službe GLS poklical, s katerim se boste dogovorili o prevzemu pošiljke. Rok za prevzem paketa na lokalni poštni izpostavi je predvidoma 15 delovnih dni, pri GLS pa 5 dni.

V kolikor pošiljke ne boste prevzeli in se bo ta vrnila na naš naslov, vam bomo ob želenem ponovnem pošiljanju istega paketa zaračunali poštnino 5€, ne glede na višino zneska nakupa. Po večkratnem takem dogodku vam bomo naročene izdelke poslali izključno po predhodno plačanem predračunu.

Naročene izdelke bomo poslali najkasneje naslednji delovni dan (plačilo po povzetju) oziroma po prejemu plačila (plačilo po predračunu). Če štiri dni po oddaji naročila blaga še niste prejeli, nas o tem obvestite.

V kolikor želite naročeno blago prevzeti osebno na naslovu spletne trgovine (Butajnova 4a, 1354 Horjul), OBVEZNO zapišite v okencu za sporočilo kdaj predvidoma bi radi prevzeli blago.

6. DOBAVNI ROK
Naročene izdelke bomo poslali najkasneje naslednji delovni dan (plačilo po povzetju) oziroma po prejemu plačila (plačilo po predračunu).

7. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, ZAMENJAVA IN VRAČILA BLAGA

Po največ 1 uri lahko kupec po telefonu (tel. št. 059 710 806) prekliče naročilo, če to še ni odpremljeno.

Kupcu pripada pravica, da v petnajstih dneh po prevzemu, vrne kupljeno blago. Blago mora biti v originalni embalaži, nerabljeno in nepoškodovano. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti prodajalca, najkasneje v 15-ih dneh od prejetja blaga. Priložena mora biti kopija računa. Stroške pošiljanja krije kupec sam. V tem primeru dobi kupec bon v vrednosti kupljenega izdelka (denarja za kupljeno blago ne vračamo).

Možnost vračila ne velja za potrošni material v primeru, da je bila originalna embalaža ali varnostni pečat odstranjena oz. izdelek uporabljen. Poštne stroške vračanja blaga krije kupec.

8. SKLEPANJE IN ARHIVIRANJE POGODBE
Pogodbo se sklepa v slovenskem jeziku. Sklenjene pogodbe (račune) med naročnikom in prodajalcem se v elektronski ali pisni obliki arhivirajo na sedežu podjetja Ustvarjalni dotik d.o.o., Butajnova 4a, 1354 Horjul. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na: info@ustvarjalnidotik.si

9. IZJAVA O SKLADNOSTI UPRAVLJANJA Z OSEBNIMI PODATKI Spletna trgovina Ustvarjalni dotik d.o.o., Butajnova 4a, 1354 Horjul (v nadaljevanju: spletna trgovina) podaja svojim strankam naslednjo izjavo: *1. Zavezujemo se in izjavljamo, da spletna trgovina v povezavi z obdelovanjem naročil, kot upravljavec osebnih podatkov upravlja osebne podatke strank, ki so oddala naročila. *2. Nadalje se zavezujemo in navajamo, da tako upravljanje osebnih podatkov izvajamo v skladu z zadevnimi pravili o upravljanju osebnih podatkov, opredeljenih v Splošnih pogojih poslovanja spletne trgovine, zlasti o upoštevanju določb Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46 ES (Splošna uredba o varstvu podatkov, GDPR) ter nacionalne zakonodaje s področja varstva osebnih podatkov ter poročne zakonodaje upoštevane pri poslovanju spletne trgovine. *3. Zavezujemo se, da bomo pri vsakem upravljanju osebnih podatkov ali vsaki dejavnosti obdelave osebnih podatkov ravnali popolnoma v skladu z določbami predpisov, navedenih v točki *2 te izjave. *4. Izjavljamo, da bo spletna trgovina pred začetkom upravljanja osebnih podatkov, na katerega se nanašajo osebni podatki, zagotovila pravico do pridobivanja informacij, da bi se zagotovilo, da razpolaga z jasnimi in natančnimi informacijami o upravljanju njegovih osebnih podatkov in vseh njegovih pravicah v zvezi z upravljanjem podatkov povezanih s tem in o možnostih glede pravnih sredstev, ki so mu na voljo. *5. Za spletno trgovino je varstvo osebnih podatkov ključna naloga pri upravljanju osebnih podatkov, s čimer zagotavlja posameznikom, na katere se nanašajo osebni podatki, pravico da o njihovi uporabi samoodločajo. Da bi se ta cilj dosegel, zagotavljamo v skladu z določbami predpisov, navedeih v točki *2 te izjave, ustrezno varstvo osebnih podatkov, ki jih zberemo. Zaradi varstva osebnih podatkov preprečujemo nedovolje spremembe, vpogled, uporabo ali razpošiljanje. *6. Nadalje izjavljamo, da bomo v vseh naših dejavnostih sodelovali le z dobavitelji, ki ravnajo vsaj v skladu z zahtevami, navedenimi in določenimi v vsakokrat veljavnih predpisih, ki jih ureja varstvo osebnih podatkov. Zapisano dne: 24.5.2018

10. POŠKODBA PRI TRANSPORTU
Kupec je dolžan pri prevzemu pošiljke praviloma pregledati njeno vsebino. V primeru poškodbe pošiljke, ki jo je dostavila Pošta Slovenije, je kupec dolžan celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) prinesti na lokalno pošto Slovenije in skupaj s poštnim delavcem sestaviti uradni zapisnik o poškodbi pošiljke. Kupec bo odstopil poškodovano pošiljko Pošti Slovenije, ki bo o tem obvestila prodajalca, ta pa bo v najkrajšem roku poslal kupcu nov izdelek oz. vrnil denar.